sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Pitsikukkia

Löysin ohjeen jolla haluan huivin snyni lähettämästä rosesta toteuttaa...

 

Tästä siis muokkaamalla huiviksi...
Multa puuttuu vaan se pitsikukkakehikko... 
Ostoslistalle siis, täytyy tehdä hintavertailua mistä saisin edullisimmin tuon hommattua =)
Novita kaupassa näyttäisi olevan 11,61€ + postikulut. Joskus tiimarissa tuota hiplasin, muistaakseni hinta oli 10,50, täytyy käydä kattomassa. Huomenna taas haen evästä cittarista, ja kun jalat kuitenkin vievät sinne lankahyllylle niin samallahan tuon hinnan siinä kattoo =D

Arpajais palkintoon olen saanut jonkinlaisen idean, siitä lisää kunhan saan kaiken tarpeellisen käsiini =)

Jos jää märehtimään tehtyjä virheitä,
tekee niitä jatkossa vain lisää.

7 kommenttia:

  1. Hei älä osta pitsikukkakehikkoa! Mä myyn sulle omani! Kunhan tarkistan ensin, että kaikki osat on tallessa laatikon pohjalla. Tein sillä tasan tarkkaan tuon kuvan ponchon ja hampaat irvessä, enkä tasan tee yhtäkään pitsikukkaa enää ikinä...!

    VastaaPoista
  2. Joo! Tarkista. Ai että niin hauskaa puuhaa? =D No katotaan miten tämän harpun käy...

    VastaaPoista
  3. Heh, mä olin kirjoittanut kommentin Virpille ja Eilalle tallinnan tuomisista, menin tupakille ja mietin, että jos näen jossain niin ostan saksijutun sulle! Ja tällä välin sä olit samaa käynyt mulle kirjoittamassa! Näin ne ajatukset eetterissä kulkee ihan omia aikojaan.
    Siis, juu tuon jos sattuu kohdalle mutt sinne kauppaan asti en oo menossa mistä sen mun kotelon ostin, ja eihän tiedä olisko niitä sielläkää enää. Noh, nähdään Jumbossa joka tapauksessa.

    VastaaPoista
  4. Ihanaa Kristiina! Toivon kovasti että osuisi kohdalle ;) Nähdään jumbossa!

    VastaaPoista
  5. Jep, kaikki osat näyttää olevan tallessa. Tuon ton kehikon sulle Jumboon, jos sopii? :)

    VastaaPoista
  6. Drucilla, tuo toki! Monta rahaa haluat siitä?

    VastaaPoista
  7. Tulin vaan kurkkimaan. Oon itekkin miettiny tota bonzoo. mä tein pitsikukkakehikon ite :D

    VastaaPoista