keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Tyynyt on valmiit!

Jes! Mä tein sen, mä sain ne vihdoin valmiiksi. Meinasi kyllä muutamaan otteeseen usko loppua tuon kirjailun kanssa. Ei ne kyllä mun normaali laatuvaatimusta täytä, mutta saavat nyt kelvata.
Tässä näytille, sohvan selkänojalla kuvattuna.


Muuten ihan ok, mutta nuo ympyrät ei kyllä ole ympyröitä nähneetkään =D

Tämmöiset ihanuudet oli postipoika (tai tyttö) postilaatikkoon tänään kantanut. Kasi koon otin jo kokeiluun, josko sitä peittoa tuonne autoon rupeaisi tässä vääntämään. Mallitilkun puikoille sain tehtyä, täytyy vähän laskeskella minkä verran noita silmiä tarvitaankaan. Tulee ihan omasta päästä tuo peitto, siihen ei mitään ihmeellistä ole kyllä tulossa... voi ei päähän päsähti just idea minkälaisen siitä vois tehdä... Ei Sansui ei, nyt ei lähdetä tälle linjalle ollenkaan! Tuli mieleeni jos tekisin britti lipun musta-harmaa-valkoisena... hmm jätetään hautumaan.


Kiitos viestistäsi Näpertelijä =) Tykkäisit sitten varmaan myös tuosta meidän pörisijästä, ikää hälle on kertynyt jo 41 vuotta =D  kiitos myös siitä ruusu vinkistä, yhden jo kokeilinkin, hauska tuli en vain vielä tiedä mihin sen laitan.

3 kommenttia:

  1. Ihanat Mini tyynynyt, olet tehnyt:) tulikin noista tyynyistä mieleeni, että Mini sopisi meikälle hyvin, olen kuin mr Bean,sattuu ja tapahtuu kaikenlaista koko ajan. Vanhoissa autoissa on sitä jotakin, mitä näissä uusissa autoissa ei ole,... vanhat kulkupelit, ovat jotenkin niin nostalgisia:) Leppoista heinäkuun jatkoa! T: Näpertelijä

    VastaaPoista
  2. Mainio tuo Mini-projektinne. Odotan minäkin ihan innolla:) Minulla on ihan erityinen suhde Mineihin, minulla oli sellainen punainen versio pikkutyttönä leikkimökkinä. Isä sen minulle tekaisi. Eipä ollut kellään yhtä persoonallista leikkimökkiä.

    VastaaPoista
  3. Täällä kanssa yksi projektin seuraaja! Meillä oli Mini vm78 (ja kuinka moni sanoikaan minullakin on ollut joskus Mini!) Ehdittiin tehdä autoon vasta uudet ovipahvit, mutta sitten se yritettiin varastaa niin törkeällä tavalla että se meni lunastukseen...nyyh. Itse päällystin Nissan 200sx penkit pääsiäsvapaalla. Hienosti olet onnistunut noiden penkkien kanssa!

    VastaaPoista