tiistai 12. heinäkuuta 2011

Toiveet toteutuu

Esitin tuolla Novitan toiveketjussa toiveen silmukkamerkeistä, kun olen aiemmin langanpätkillä kerroksia merkkaillut. Tänään oli postilaatikko kolahtanut, Loppa oli postia laittanut tulemaan, ihania silmukkamerkkejä ja niitä oli paljon! Kiitos tuhannesti! Kyllä nyt kelpaa kerroksia merkkailla vai mitäs olette mieltä?!  

Merkit on kuvattu keskeneräisten tyynyjen päällä =) Näissä pistetään meikäläisen taidot koetukselle, tarkoitus on silmukoita jäljitellen saada näihin aikaiseksi vielä kuvat. Ei siinä vielä mitään, mutta kun mä olen itse tehnyt sen kaavion, niin siinä kohtaa alkaa olemaan isoja kysymysmerkkejä siitä, mikä lopputulos tulee olemaan =D
Kuvio ei ole ihan helpoimmasta päästä (varsinkin kun se on mun päästä) tai siis on ihan oikea olemassa oleva logo, muttei mikään yksinkertainen. No nähtäväksi jää, nyt on vaan kova hinku saada nuo pohjat valmiiksi, että pääsee kokeilemaan miten akan käy... Ainiin munhan pitää käydä joku päivä hakemassa Ikeasta täytteetkin noihin. Sieltä saa halvalla (0,75€) pieniä (35x35) tyynyjä. Huomenna jos ehtisi käydä hakemassa langat vielä peittoon joka liittyy näihin tyynyihin =)
Olen tässä todennut, että työ haittaa mun harrastustoimintaa =D

Kiitos Drucilla kommentistasi, mua kyllä houkuttaa tuo edullinen setti ja sitten jatkossa sen täydentäminen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti